[CAT]

El diputat en el Parlament de Catalunya ja va encapçalar la llista de Cs en 2015.

Sabadell, divendres 7 d’octubre de 2022. Joan García (1975), geògraf i màster en tecnologies de la informació, és triat pel Comitè Autonòmic de la formació taronja i per l’Assemblea de l’Agrupació local per a encapçalar les llistes en les pròximes eleccions municipals a Sabadell. Amb això, afrontarà el repte de mantenir l’actual representació del partit a l’Ajuntament, i que els liberals es converteixin en decisius en la composició del pròxim govern municipal.

L’actual portaveu en el consistori, Adrián Hernández, va comunicar aquest passat estiu a la direcció del partit la seva decisió de no repetir al capdavant de la candidatura per motius personals. Hernández continuarà sent portaveu del grup municipal, almenys, fins a final d’any.

L’ara alcaldable, veu en la pròxima cita electoral del 2023, una oportunitat per a continuar en la mateixa línia de treball de les dues últimes legislatures, i condicionar amb la seva influència les polítiques del govern municipal.

[CAST]

El diputado en el Parlamento de Catalunya ya encabezó la lista de Cs en 2015.

Sabadell, viernes 7 de octubre de 2022. Joan García (1975), geógrafo y máster en tecnologías de la información, es elegido por el Comité Autonómico de la formación naranja y por la Asamblea de la Agrupación local para encabezar las listas en las próximas elecciones municipales en Sabadell. Con ello, afrontará el reto de mantener la actual representación del partido en el Ayuntamiento, y que los liberales se conviertan en decisivos en la composición del próximo gobierno municipal.

El actual portavoz en el consistorio, Adrián Hernández, comunicó este pasado verano a la dirección del partido su decisión de no repetir al frente de la candidatura por motivos personales. Hernández continuará siendo portavoz del grupo municipal, al menos, hasta final de año.

El ahora alcaldable, ve en la próxima cita electoral del 2023, una oportunidad para continuar en la misma línea de trabajo de las dos últimas legislaturas, y condicionar con su influencia las políticas del gobierno municipal.