[CAT]

La formació taronja veu la possibilitat de donar un impuls i tornar a posar la nostra festa major en el mapa amb Chanel.

Sabadell 16 de Maig de 2022. Ciutadans Sabadell vol a Chanel en la festa major de la ciutat, la cantant catalana que va representar a Espanya a Eurovisión aconseguint una puntuació històrica i el millor lloc en els últims 27 anys.

Segons Hernández, “Chanel es va anteposar a moltes crítiques infundades després de la seva elecció, i ara, després de la seva extraordinària actuació del dissabte, hi ha consens en la societat sobre la seva figura i el seu impacte.”

En els últims anys la festa de Sabadell ha anat perdent interès entre els propis sabadellencs, així com persones d’altres municipis que ja no ho tenen en el seu calendari.

Per a Hernández, “portar a Chanel enguany situaria a la ciutat en el mapa, revitalitzaria la festa major, i seria un element d’atracció per a la resta de la programació de festa major”.

El portaveu liberal destaca que “Sabadell ve d’anys de decadència, la passada campanya de Nadal ens va demostrar que amb voluntat podem situar la ciutat en el mapa i fer-la atractiva”.

En l’àmbit privat el festival OBSERVA també impulsarà la marca Sabadell, en la línia de la col·laboració públic-privada ara ens toca a l’ajuntament donar l’impuls a la nostra festa major.

El portaveu liberal recorda, “que fer una festa major més atractiva té el valor afegit que l’arribada de més visitants tindrà un impacte molt positiu per al comerç, hostaleria i restauració de la nostra ciutat“.

[CAST]

La formación naranja ve la posibilidad de dar un impulso y volver a poner nuestra fiesta mayor en el mapa con Chanel.

Sabadell 16 de Mayo de 2022. Ciutadans Sabadell quiere a Chanel en la fiesta mayor de la ciudad, la cantante catalana que representó a España en Eurovisión consiguiendo una puntuación histórica y el mejor puesto en los últimos 27 años.

Según Hernández, “Chanel se antepuso a muchas críticas infundadas tras su elección, y ahora, tras su extraordinaria actuación del sábado, hay consenso en la sociedad sobre su figura y su impacto.”

En los últimos años la fiesta de Sabadell ha ido perdiendo interés entre los propios sabadellenses, así como personas de otros municipios que ya no lo tienen en su calendario.

Para Hernández, “traer a Chanel este año situaría a la ciudad en el mapa, revitalizaría la fiesta mayor, y sería un elemento de atracción para el resto de la programación de fiesta mayor”.

El portavoz liberal destaca que “Sabadell viene de años de decadencia, la pasada campaña de Navidad nos demostró que con voluntad podemos situar la ciudad en el mapa y hacerla atractiva”.

En el ámbito privado el festival OBSERVA también impulsará la marca Sabadell, en la línea de la colaboración público-privada ahora nos toca al ayuntamiento dar el impulso a nuestra fiesta mayor.

El portavoz liberal recuerda, “que hacer una fiesta mayor más atractiva tiene el valor añadido de que la llegada de más visitantes tendrá un impacto muy positivo para el comercio, hostelería y restauración de nuestra ciudad“.